Design By JK



Alla mina smycken är unika, dvs. det finns bara en av dem. De smycken du ser här är bara ett litet utbud på vad jag har gjort, men du kan se de olika modellerna. När du bestämt dig för vilken modell du vill ha kontaktar du mej på [email protected] så designar jag sedan ihop smycket efter ditt tycke och smak.

  • När beställningen är klar betalar du in till mitt Swedbank konto och när jag ser pengarna så skickar jag varorna.

  • Ungefärlig leveranstid är 1 vecka, om jag har materialet hemma, annars ca 2 veckor.
     
  • Frakten är lite olika beroende på vad det väger, men jag skickar allt med Posten och använder vanligt porto. När du gjort din beställning väger jag och meddelar dig vad det blir. Rekommenderat brev 50 kr. Beställning över 400 kr, då bjuder jag på portot.                
 
 
 
 
 
 
Trackback
RSS 2.0